Jobbat 11-19 .

Nu var de längesen jag skrev.
Har jobbat så har inte riktigt hunnit med.
helgen har varit riktigt bra men mkt jobb.
har också varit på 26 års fest hos kusinen.
Och idag har jag faktiskt varit på mitt gamla jobb Lysings konditori och arbetat lite. var roligt att träffa alla.
Men imorgon är de golfen igen. LÄNGTAR!
mamma, pappa och jag har käkat lite räkmacka nu. Åh så har vi kollat på lite lägenheter också.
Kanske ska flytta till hösten ju. man måste ju kolla läget lite.
Vi får väl se hur de blir.

Bilder från helgen kommer senare när jag sitter vid min dator.
Jag saknar jönköping och alla sköningar där också!!
Kommer ju inte kunna komma och hälsa på dem på denna vecka heller.
jobbar ju hela veckan, men nästa hoppas vi på!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0