hemkommen från arbetet .

precis kommit hem.

 

Idag var de jobb mellan 7-15 var riktigt roligt idag, men de brukar de ju vara!
fast idag gick de extra bra och vi fick mkt beröm för att vara en  så bra golfanläggning som vi faktiskt är.
Var också med i correns bilaga idag, inte jag men ombergs golf. Fin artikel faktiskt, stod om att vi är sveriges bästa och att vi kommer fortsätta förbättra oss desto mera. Tycker jag gott ni som har corren kan ta en titt på.

Idag har de varit oxbringa med senapssås till dagens lunch för 89:-
mycket gott. lite reklam måste man ju göra.
Imorgon tror jaga att de var hackad biff :D
så de ser jag fram emot. jobbar 6-14 imorgon.
Sedan är jag faktiskt ledig på fredag. Då ska jag träffa Hanna som kommer hem en sväng.
Ska bli kul att se henne, var ett bra tag sen nu!


gammal bild på mig och hanna

Jaha, nu ska jag gå och fixa lite med maten till kvällen.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0