Gårdagen .

Hej alla mina underbara läsare.
Sorry att jag inte bloggade igår, men vi missade bussen lite hastligt och lustigt så det blev lite sent, för jag hade lite annat att styra mig med och sen så skulle jag ju upp och jobba tidigt idag.

Men iaf, gårdagen var hur bra som helst!
Solen sken hela dagen, underbart om ni frågar mig.
Jag och Lovisa hade sånn tur att vi slapp åka buss in, fick åka med Lovisas kära mor Annelill.
Vi drog Mjölby en snabbis också. Åh jag som vanligt var den första att shoppa, skäms på mig! ;)
Men sedan blev de iaf Linköping och vi förjade med att käka lite på något mysigt fik.
Men de var ingen längre stund, utan sedan blev de shopping för hela slanten.
Tror jag shoppade nått i varje affär jag gick in i nästan, inte bra för plånboken de där.
Vi hade väldigt trevligt och det blev verkligen en heldag.
Sedan var de dags att åka hem och vi hade kollat buss och varit så duktiga så vi matchade tåget och behövde bara vänta 5 min.
Men icke, helt tomt och där stod vi.
Ingen buss kom de heller. Ja, kollat fel var de ja. Jag säger bara bussar är inte min starka sida!!
Så Lovisas snälla pappa PerÅke kom och hämtade oss, annars hade vi itne varit hemma före 22:00
Tack lovisa för en toppendag :) måste garanterat göras om!


gårdagens outfit:
Linne: NewYorker
Jeansjacka: VeroModa
Shorts: H&M


luncha i lkpg



På H&M och provar

I väntan på bussen som aldrig kom, det fick bli PerÅke istället

Shoppingen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Självklart måste det göras om pärlan!

Vilka himlans bilder du har lagt ut på mig med förresten, ursh ;D

Puss

2011-05-15 @ 13:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0