Onsdag 23/6 2011


Hej mina kära läsare! Ledsen att jag varit så dålig på att skriva på sista tiden, men de är så mkt att man inte hinner med! Denna veckan började bra, först med jobb och sen måndagsklubben och firade lella som fyllde 20 år. Mycket trevlig kväll!Sedan i tisdags var jag ledig, men begav mig ändå till jobbet för att vara med på vinprovning, mkt intressant! Åh idag har jag jobbat! Var på jobbet kvart i 6 åh trodde jag började då, men icke! Nio skulle jag börja så de var bara hem och sova lite igen ;) störd blir jag på mig själv! Ajja så är de. Nu har jag precis varit och hälsat på mormor och morfar och kollat elfsborg - Göteborg! Tyvärr blev de 1-1 när Elfsborg borde vunnit!
Nu ska jag sova, jobb imon!! Puss .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0