Det regnar lite ute .

lite halvtrött sådär, kan bero på att jag jobbat ganska mkt som sagt, men slumrade till efter jobbet vod 14:00 och har vilat till nu när jag vaknade av ett jättemuller.
Ovädret är tillbaka och de regnar som aldrig förr. Hejja Sveriges sommar!!
Ajja, jag är ju inte den som klagar, men de kunde ju vara kul om de kunde vara lite fint på lördag eftermiddag, söndag, när jag för en gång skull ska vara ledig!!

Annars rullar allt som vanligt tycker jag, snart kommer skatteåterbätringen också känns ju inte fel!
Money money money!
Förutom jobbet så sitter jag och kollar lägenheter på alla möjliga platser, ja man vet ju lixom inte vart man kommer in?!
jag vill veta NU!

Nähe nu ska jag ner och hänga tvätt så mamma blir glad när hon kommer hem,
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0