Tisdag 27:e December .

Då har den här dagen gått också då. Tro de eller ej, men jag har faktiskt pluggat hela dagen, duktig tjej!
Tråkigt dock, nu när man är ledig, men har man två tentor i januari så har man.
Igår var jag med mamma och pappa i Linköping för att byta lite julklappar, vi hittade en hel del. Massor till skidresan på Fredag, Läääängtar! Hela släkten på mammas sida kommer med, och vi är 20 pers :) det kommer bli awesome, detta nyår kan nog inte bli så mkt bättre.
Imorgon bär de också av nedåt, mot skåne för farfars begravning på torsdag. Ska bli skönt att träffa alla där nere, dock känns de jobbigt med begavningen. Men de är ju sånt livet är, och sånt man inte vill men som man också måste ta tag i.
Saknar dig farfar <3
Nu ligger jag och lillebror i soffan och kollar CSI, Daniel tycker de är jättebra. Medans jag inte kollar så mkt. Imorgon blir de tandläkaren, wiiie! hål, här kommer jag! Ha de fint, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0