jönköping och a6 .

Då var man redo inför första jobbdagen imorgon.
Jag känner mig grymt laddad och kläderna och övrigt är fixat inför morgondagen.
Nu är de bara att tuta och köra, tyvärr har jag börjat bli lite förkyld men får hoppas de går över annars blir de att köra på panodil, allt går bara man vill.

Idag blev man så fint som de heter upphämtad av fröken olsson i sin raggarkärra.
Därefter blev de lite äventyr och a6 stod på programmet.
Hanna hade inte varit där på länge och inte jag heller för den delen så de var bara trevligt.
Blev lite shoppat, men de roligaste var så klart att bara umgås.
Det var ju som sagt ett bra tag sen vi sågs, så de blev mkt skratt!

shoppade bland annat:

blus från H&M 249:-


Surface Lace Shorts från H&M 79:-

Vit stickad kofta från JC på rean 150:- (har kostat 299:-)


leggins från veromoda 129:-

Nu ska jag ordna de sista, ha de så bra PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0