jobbat färdigt för idag .

var ett tag sen men jobbade till klockan två idag.
Har gått sådär på jobbet idag, skulle ta ut en plåt ur ugnen och vi har inga grytvantar utan bara handukar.
Så klart missar jag att handuken har glidit undan och tar tag i plåten med bara händerna.
Lagom vackra fingrar jag har nu kan jag lova, blåsor blåsor blåsor!
Så de var väl inte de roligaste när man med brända händer skulle plocka ur kokhet disk ur diskmaskinen, eller gå ut med varma tallrikar med mat på.
Men man lär sig ju som sagt av sinna misstag, gäller att vara mer nogrann nästa gång :)



Annars har dagen varit bra, alltid kul att jobba, och saker som händer hela tiden.
Det gillar jag :)

Har nu ätit räkmacka med familjen mycket gott.
Har också hunnit med att sitta i solen idag, helt underbart väder, jag vill ha mera sool!
ha de gott, Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0