plugg,plugg och så lite plugg .

det är typ så mitt liv ser ut och kommer fortsätta göra detta året ;)
haha, nej!
nu ska jag väl inte överdriva men denna veckan har de varit en del,
oförberett engelskaprov hade vi i dag, åh de gick allt ifrån bra :) wiie!!

Nu har jag pluggat på min svenska redovisning som jag ska hålla imorgon om min deckare jag läst, jättekul eftersom att muntlig redovisning verkligen är min favorit, noooot!
matten c också, usch! just nu går inte de heller nått vidare, men ska plugga som fan till de provet om 2 veckor, håll tummarna för att de ska gå vägen för mig.

ajja, jag har iaf mina vänner jag kan luta mig tillbaka på och chilla lite med, tack!
åh på lördag blir de feeeest :)


josse&jag en helt vanlig dag på IKEA

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0