Mys med mamma .

ber så mkt om ursäkt för min kassa uppdatering, ska försöka bättra mig!

Det är väl lika bra jag tar de från början,
I lördags var de hemfärd efter en mysig kväll hos anna och en trevlig förkväll hos albert!
Det blev en snabbis hem till lägenheten sedan buss hem till lilla ödeshög.
Hemma en snabbis och sen vidare till familjen olsson med hela familjen.
Det blev mkt god mat och trevligt sällskap.
hanna och jag fortsatte därefter till henke där de var fullt med folk, åh mycket gamla vänner som var sjukt kul att träffa igen!

Söndagen däremot blev lugn till en början men ett besök hos familjen svärd hann vi med.
träffade henke och snackade lite, även cinna och lennart var kul att träffa.
Kvällen avslutades med en tripp till linköping tillsammans med hanna där vi gick på bio och såg filmen "FAME" sämsta film jag sett, se den inte!
Vi hade iaf treevligt även fast vi var en aning trötta, och slocknade direkt när vi kommit hem till hannas lägenhet.

 
henke leker lite med sune

Måndag och första dagen på HÖSTLOVET.
Vaknade av klockan vid 9 och gick upp och fixade till mig lite och käkade frulle.
därefter tog jag bussen från berga och in till stan där mamma väntade.
Åh därefter har de varit en mkt mysig dag tillsammans med mamma.
det är inte varje dag bara hon och jag gör någonting.

Åh shoppade gjorde vi också, här är några av inköpen idag:






Kommentarer
Postat av: josse

ser ut att ha haft en mysig helg ;) saknar dig som bara den!

2009-10-26 @ 21:20:01
URL: http://josefineryden.blogg.se/
Postat av: Mormor

Heeeeej Linaaa!

Vilka fina kläädeeer du hade köööpt!

Så snygger så!

jaja!

2009-10-26 @ 23:40:56
Postat av: Linn

coneverse jaaa ;)



saknar dig sötan

2009-10-27 @ 08:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0