uppe och tassar .

Godmorgon, eller ska jag säga godmiddag?!

Hur mås det en sån här härlig söndag som denna?
fars dag och allt, Grattis pappa!
jag är fortfarande väldigt förkyld och de känns som att de aldrig vill ta slut, annars så ska jag inte klaga.
jag är rätt nöjd med mitt liv just nu!

För tillfället skriver jag lite på hälsoprofilen som´jag hälst ville gjort klart på lovet men ni vet ju hur jag är, alltid ute sent.
fast än så länge är de inte så brottom, ska inte vara inne försen på fredag.

Tänkte övningsköra lite sen också ner till jkpg.
åh så ska jag träffa josssie ;)

sen så måste jag ju passa på att gratulera en toppenpingla som fyller 18 år idag,
GRATTIS SOFIA!


Kommentarer
Postat av: josse

saknar dig nu din fis!

2009-11-08 @ 13:11:35
URL: http://josefineryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0