I`m not sure it´s gonna be you and me .

Godmorgon!

Hur mår ni?
Jag är fortfarande förkyld, så himla trött på den här skiten nu.
Vill bara kunna andas normalt igen och känna att man inte hela tiden är trött och har ont i halsen, eller bara vakna upp och känna vilken bra dag de kommer bli, ist för att känna en enorm huvudverk och att man är tvungen att andas in genom munnen.
Åh vad var de jag sa, Zlatan fick ju GULDBOLLEN, helt rätt!
tyvärr var han inte där och kunde ta emot den men en bild från tidigare år.
Idag är de iaf tisdag och jag ska redovisa en artikel på engelskan, wiie!
sånt jag verkligen älskar, mums på den!
Sen efter skolan blir de en sväng till körskolan och därefter hem och städa och plugga åh så kul!
Fast jag har ju trots allt lite att se fram emot, på TORSDAG ska jag leka med LINN åh jag vet inte när vi gjorde de sist, så de ska bli så jäkla kul, Lääääääängtar!

ajja, dags att snygga till sig lite kanske åh sen vidare till extramatten.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0