Långledig .

sitter hemma i ödeshög framför tv:n med familjen nu, vi har precis käkat lite taco, massa gott!
Idag har de varit full rulle, började med meo som jag pratat om så mkt tidigatre.
Åh de gick faktiskt riktigt bra, sen var de matte och vi skulle snacka betyg.
Då kunde våran matte lärare sätta betyg på mig så han var tvungen att fundera, kan ni fatta de eller,
sätta betyg på alla förutom mig, så jävla dåligt!
Så känns lite småtråkigt, ajja vi får väl se. får väl ett felaktigt betyg som i matte a kan jag tänka mig.

Sedan var de iaf sanda balen, Åh alla var JÄTTEFINA! åh det roliga var att vädret var skit innan trecis så spöregnade det. Men så fort de skulle gå så sprack de upp och solen sken under hela balen, jättekul f´ör dom verkligen.

Därefter hem till lägenheten packa och sedan hem med buss 121 till gränna där mamma hämtade mig. Så nu ska jag vara här till fredag iaf sen tillbaka till jkpg åh alla mina underbaringar :)



PUSSS

Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Hoppas läraren ger dig rätt betyg iaf!:)



Svar: Tack så mycket:)



/E

2009-05-21 @ 11:17:21
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: josse

Saknar dej redan!!!! :D <3<3<3

2009-05-21 @ 11:19:37
URL: http://josefineryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0