helgen som varit .

Heeeeeej snyggingar!
Nu är de måndag igen och skola som vanligt, just nu sitterjga fortdarande och väntar på att våran lärare ska dyka upp, men de ser ut som att de inte blir något med den saken.


Helgen har varit riktigt bra, Fredagen varde överraskningsfirande för Alexandra, eftersom hon fyllde år för ett tag sen!
Lite sent kanske men bättre sent än aldrig.
Hon kom till mig och trodde de skulle bli filmkväll, men det var inte direkt det jag planerat!
Jag satte på henne ögonbindeln och de blev en lång vandring och bussresor innan vi äntligen hamnade hos Libbe, där de libb, josse och hanna väntade.

Det roliga var att hon inte hade en aning om vart vi var, när vi åkte 13 trodde hon vi var på ettans buss och när vi var framme hos libbe trodde hon vi vra vid twin inne i jkpg. Så de var riktigt roligt!
Kvällen sen blev jättebra, jag kan inte fatta att man kan ha så roligt av att bara sitta och äta vid ett köksbord i flera timmar.
Dessa brudar gör verkligen att man aldrig har tråkigt!

Lördagen där emot blev de upp tidigt och packa. Träniongsläger som stod på programmet.
Denna gång var de inga längre resor utan de blev en tripp på 100 meter ner till vapenvallen där vi spenderade träningslägret. Jag tänkte visa lite bilder senare men har inte hunnit lägga in dom än. Men de kommer de lovar jag!

Träningslägret som verkligen hade de mesta,
träningar, hagel, solsken, a-lagsmatch, skratt, charader, prick, matlagning, luftmadrasspumpning, godis, lekar, födelsdagsbarn, sång åh en hel del annat!

Jaa, ni kan ju bara tänka er oss muppar en helög på vapenvallen, de kan ju gå hur fan som helst! haha....

Söndag var de ju också en sista träning som avverkades i solsken, härligt! Därefter städning och dusch, sedan åkte vi hem. Jag var helt slut så somnade så fort jag kom hem.
Sedan gick jag, joss och libb ner till vapenvallen igen och tittade lite på juniorerna när dom spelade.
 Vinst med 7-0 så grattis till dom! Därefter drog libbe hem och gjorde reklam och jag och josse gick till east end och käkade ;)
Därefter hem till mig och glo på film, sen somnade jag ganska fort!

Jaa, sååå kan man väl samanfatta min helg :)

Nu ska jag väl kanske göra någon nytta!
så vi hörs senare, PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0