Efter 23:00 och linn är fortfarande vaken .

heeeeeeej :)
Nu har jag och mina små blondiner (Josse&Linn) käkat lite och tänkte se en film.
Kan ni tänka er, ja har båda mina små favoritblondiner här hos mig, sjukt fint!
Vi har umgåts nästan hela dagen idag, åh de har varit hur kul som helt, inte lika ofta vi gör sånt här längre.

Jag har varit hos pumpen också, de var bra att få gå igenom lite med honom om skadan och så,
har blivit betydligt bättre och jag känner mig stark!
Vi hade också möte med HFF där vi diskuterade nästa år och våra funderingar kring att åka till gothia cup och spanien på träningsläger.




Nu ska vi riktigt mysa till de och fira att vi inte börjar försen vid kvart i 12 imorgon! :)


massa PUSS ♦

Kommentarer
Postat av: josse

<3<3<3<3<3<3

2009-05-27 @ 23:26:20
URL: http://josefineryden.blogg.se/
Postat av: Linn

massa bra :):)

2009-05-28 @ 10:43:13
URL: http://linnheimdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0