Carpe diem .

Hemkommen från träningen nu, blev en långkväll på vapenvallen idag!
Började med möte vid halv 6, där de blev lite om träningslägret nästa år till spanien och även Gothia cup!
Ska bli riktigt roligt, massa spännande nästa säsong.

Därefter träning, åh som gick riktigt bra idag, till och med skotten satt!
Sedan hade ju a-laget match också, herrarna, så då blev de ju att titta lite på dom, tyvärr slutade matchen med 2-2 där husqvarna ledde med 2-0. Så de var lite surt!

Åh nu tänkte jag duscha lite och sedan se en film och sova, börjar inte försen vid 11:00 imorgon :)


PUSS


(bild från valborg jag, joss & amanda)



En sa jag inte fattar är
varför jag alltid ska avsluta något som inte ens börjat!
Något som kanske skulle kunna bli något riktigt bra?

VAD VET JAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0