Why in hela friden is this affisch in english / McDonalds .

Förlåt för att min uppdatering verklingen är kass,
men de har varit mycket i helgen så jag har inte riktigt haft tid.
Idag har de varit vår i huskvarna, åh solen har varit här, underbart!

  

Åh nu är de Måndag igen, åh jag kom precis hem från träningen, så nu har jag mer tid, så ska försöka förklara för er hur min trevliga helg har sett ut!

Lördag:
Jag vaknade av klockan faktiskt, somnade inte försen vid 2 typ så lite segt att gå upp tidigt. Joss och jag gjord oss iordning. Sedan gick vi ner för att se slutet av juniorernas match, vi tänkte först se hela. Men av någon viss anledning så blir vi "ofta" sena, förstår inte riktigt varför.
Därefter åkte vi till A6 för att se josse syrra som skulle sjunga i talang. Men självklart missade vi de också bara för att bussarna gick så dåligt. Vi fick däremot se några andra som sjöng och dansade.
Efter de så drog vi hem och gjorde oss iordning, de var ju Coffes överraskningsfest som väntade. Så om ni undrat varför de har stått hemlig, hemligt överallt så är de de jag syftat på!
Sedan kom G-sson, Hansen och P-h hit och vi fixade lite och därefter gick vi för att ta ettan till Albert.
Där möter vi självklart Amanda och Coffe (med mössa nerdragen långt över ögonen och musik i öronen)
När vi väl kom fram till Albert var de redan mycket folk där, massa trevligt blev de åh vi hade skitkul!
Coffe däremot hade ingen aning om var han var eftersom de åkte till ciggaren och vände.
När han väl kom innanför dörren så blev de sång och grejjer, åh som tur var så blev han jätteglad :D
Vi hade jättetrevligt, åh jag tror de blev uppskattat!!
bilder kommer...

Söndag:
Upp tidigt, match pågång!
Det var nämligen matchen i Halmstad, så de blev en lång bussresa, men de var trevligt! Hade ju trevligt sällskap som tur var. Tyvärr slutade inte matcherna som vi hoppats på men så kan de vara ibland. Vädret var inte heller de bästa, regnade och plåste hela dagen. Vi avslutade iaf på McDonalds och en 2,5 timmars bussresa hem med lite allt möjligt kul!

   

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0