onsdagsmys .

Nu börjar de bli kväll och ingen träning idag inte, skönt faktiskt!

Idag har de hänt grejer ska ni veta, började med skola åh att vi som vanligt kom försent till psykologilektionen.
Därefter rullade dagen påson vanligt, vi kom en kvart försent till matten också, inget bra. skärpning på de!

Sedan skulle vi ju till stan en sväng idag och bussen hade kommit så vi blev tvugna att springa, åh de var väl kanske inte de bästa vi kunde gjort, eftersom jag bellade, rakt ner på asfalten åh de var ju inte allt för lyckat!
Så nästa gång 1:an kommer så är de nog fan värt att gå ner och vänta i 10 minuter på nästa. haha!

Ajja, så jag gick gå med mina fina kläder hala dagen på stan, jaa så kan de bli ibland!
Så nu ligger jag och josse och myser i min säng och ser lite på film, åh de gillas.

Meeeeeen vi får väl se vad som händer mer ikväll, hade PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0