Morgonsolen är framme .

Nu är de onsdag igen och solen skiner faktiskt idag, men tyvärr ligger snön kvar och de är väl inte direkt de vi vill just nu!
Josse och jag sitter nu óch diskuterar om hur jobbigt de skulle vara att gå upp vid typ 4 varje morgon, hur skulle man orka de?
De är inget vi gör iaf, idag börjar vi vid 11. Så de är ordentlig sovmorgon, åh de gillas!

Idag efter skolan blir de stan och a6, haha får ju lön idag, så förhoppningsvis blir de lite shopping om vi hittar nått snyggT!

Men nu är de nog bäst att jag börjar göra mig iordning så vi slipper stressa till skolan idag också :)

PUSS


Kommentarer
Postat av: ELLEN

Svar: Självklart får man det! Jag fotograferar med min Canon 400d :) Och tack så hemskt mycket!

2009-03-25 @ 16:39:09
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0