många måsten idag .

jag har egentligen hur mycket som helst att göra åh så sitter jag endå här och gör inte ett skit!
Men jag tror nog de är dags att ta tag i allt det som måste göras,
- plocka iordning alla kläder
- diska
- städa undan lite
- packa
- se juniorerna spela match
- träna

Jaa, de är en hel del som ska göras, åker ju hem i helgen igen, ska jobba och lite faktiskt!
Men efter de så är de träningsläger som gäller, åh de ser jag fram emot riktig mycket.
Idag har de varit roligt i skolan, alla från italien är tillbaka nu åh de känns så bra,
alla är samlade igen :)


åh så är linn hemma igen också, de känns bra!

Men ska dra mig vidare, vi hörs. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0