Måndag morgon .

Jaha, då var denna helg över också då.
Shit tiden går så fort nu, jag önskar vi kunde sakta ner lite, man hinner ju knappt med!
Ajja, just nu ligger jag fortfarande i sängen, skulle börjat vid 9:50 egentligen men första lektionen tog vi ledigt ifrån eftersom vi håller på med projektarbete och vi ska åka upp till a6 åh fråga massa butiker om deras butiksreklam, men vi skulle inte hinna de på ekonomilektionen så vi flyttade den till i eftermiddag!

Så jag börjar faktiskt inte försen vid 11:40 idag och har engelska i sisådär en timme och sen slutar jag för dagen!
Mm, därefter blir de ju a6 som sagt och sen så blir de rosenlundsbadet och simma. Kvällen MÅSTE enligt mig avslutas med plugg. Men om jag känner mig själv rätt såblir de väl inte mkt av de tyvärrr.
Ska försöka iaf!

Men nu ska jag nog upp och fixa lite, käka frulle och så!



fotboll är en livsstil


PUSS

Kommentarer
Postat av: DIXIE DELANIE

thanks :) varma kramar!!!

2009-03-17 @ 13:27:17
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0