lyckan är stor .

heeeeeeeeeeej!

Denna helg har varit blandad, men avslutades med en stor lycka!
Fredagen var de träningar till kl. halv 8 och mina benhinnor höll på att sprängas, då kan man säga att jag nått botten igen, kändes så tråkigt att inte kunna träna utan att ha ont.

Men sedan var de lördag och Match pågång. Jag började med att ställa klockan på 6 och började jobba mellan 7-12 därefter hem och käka åh ner till huskvarna igen och samlingen inför matchen.
Jag hade en aning ont men försökte inte tänka på de så ,mycket. Men nervositeten var stor!
jag spelade bara en halvlek för skulle iväg efter de åh de gick jättebra, jag var jättenöjd åh kände att de var en match som behövdes både för självförtroendet och för att jag skulle känna att fotbollen verkligen är de jag vill syssla med.

   

Sedan var de bowling pågång. Familjen och några kompisar till dom. Det var på bowling arena åh de var trevligt! Sedan var vi ute och käkde också.
När vi var klara där så åkte jag dirr till Josse och hälsade på fam. Rydén en sväng. Sedan gick vi upp till folketspark och stod i garderoben när de var streaplers som uppträde.

    

Åh nu är de söndag och jag ska iväg och se a-laget spela i tipshallen nu kl. 14:00 så de är bäst jag skyndar mig lite så jag hinner!


. mina små filurer .

hörs sen, PUSS

Kommentarer
Postat av: libbe

Du var sjukt duktig igår, fortsätt så! :)..

För då faan! <33

2009-03-01 @ 16:44:05
URL: http://libbejashari.blogg.se/
Postat av: josse

Hahahahaha x) snyggosyskonen:P Du är så jävla braaa! <3

2009-03-01 @ 22:08:18
URL: http://josefineryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0