josse är tillbaka .

hahaha, nu har jag tränat och duschat. Träningen gick sådär, benhinnorna ville som vanligt inte göra de jag vill! så de fick bli rehab sista halvtimmen.


Men vet ni vad de bästa är?

Josse är tillbaka, haha helt sjukt, hon har varit borta typ 24 timmar åh de känns som en evighet.
Jaa, visst låter de konstigt men de känns så. Helt tomt och tyst!
Men nu är de skönt att hon är tillbaka så man kan få skratta lite :) åh så blir kvällarna inte så tysta och tråkiga :)



ajja, nu ska jag faktiskt inte sitta här hela kvällen, blir film nu!

PUSS

Kommentarer
Postat av: lina

Woohoo jag är tillbaka nu:D nu kommer vi ha lika kul som vanligt igen:D hihi <3<3

2009-03-11 @ 10:21:12
URL: http://linawettergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0