Äntligen, jag är påväg tillbaka .

yeeeeeeeeeeeeeeeeeees, kom hem från träningen nu för ett tag sen!
Åh allt känns så
jävla underbart!

Jag kunde träna en träning utan att ha ont, det för mig är som att jaa va ska man jämföra det med att vinna pengar på lotto typ!
Nu känns de verkligen riktigt braaa!

Åh blev budad till matchen också, mmmm!

GLAD!

Det var typ de jag hade på hjärtat idag, men jag vill också lägga till att jag lider med alla som har skador nu, speciellt josse och hanna som har varit skadade ett bra tag!
Önska jag skulle kunna göra något för er, åh att ni skulle få mer respons. Men så är de väl när man är skadad, de flesta bryr sig inte!
Men ligg på, tro mig de ger resultat!


Bilden (nya spelare 2008)

Hade, PUSS

FOTBOLL, så mycket mer än bara sport!



Idag har de varit en förbannat bra dag, skolan var kuuuuul!
haha, jaa jag hade riktigt kul idag, allmänt glad kallas de, åh de känns sjukt bra med allt just nu.
Så här kommer lite bilder från en helt vanlig skoldag på sanda:

   

.... och här har vi haaan, min absoluta favorit:


Kommentarer
Postat av: Hansen

Nån som smygfotar lite kanske ;D haha

SKÖNT ATT DU ÄR TILLBAKA EFTER SKADAN :D Glad för din skull :)

2009-03-13 @ 23:09:22
URL: http://hahansen.blogg.se/
Postat av: josse

tack lina<3 Du är den bästa!

2009-03-14 @ 11:58:01
URL: http://josefineryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0