underbar helg .

heeeeeeej,
jag har saknat er!
Min helg har varit så jävla rolig!
ursäkta uttrycket men de är precis så jag vill sammanfdatta den.
Jag åkte till jkpg i lördags efter att jag jobbat mellan 7 och 15.
Sedan kom mina favoritblondiner till mig och vi började som vanligt tjata om allt möjligt!
sedan bestämde vi oss för att åka ner till vätterstranden en sväng och sitta och mysa lite.
Där var de ju massa folk så vi slog oss ner sedan kom niklas, agge, martin, matrin åh några mer, så vi ungick lite med dom.
Därefter blev de stan och june, där vi träffade henke, kalle, emil och erik, trevligt!
de gick självklart in på centrum som alltid, åh vi andra kom ju inte in så vi försäkte på O´learys där vi kom in, riktigt kul! 
sedan kom de andra dit också, eftersom de inte var nått att ha på centrum! 
mycket trevligt!

Dagen efter, söndag blev de vätterstranden :D 
hur kul som helst de också! 
Det var smockfullt med folk och de hade en dj som spelade musik hela dagen, riktigt trevligt!
badade 2 ggr också faktiskt, de var helt okej skönt i vattnet! 
Därefter övningskörde josses syrra hem mig på kvällen, så därefter var jag i ödeshög och helgen var slut!
just de, hoppas kycklingkebaben smakade!

men den var hur bra som helst, josse & Linn ni är underbara!



Åh idag har de blivit jobb hela dagen, från 7 i morse till 16:30 
därefter blev de en löprunda i solen, inte allt för kul men de funkade! 

PUSS 

Kommentarer
Postat av: Linn

hoppas vi kan ses i helgen också min fina :)

2009-06-29 @ 23:40:25
URL: http://linnheimdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0