thanks for the memories .

Här är lite bilder från underbara minnen tillbaka i tiden:


En dag med alexandra

jag, andreas och mathilda


Vättenfesten 08

Hanna någon gång under 9:an på lysingskolan

Coffe 18 år (august, jag och coffe)

Jag och Isak innan avslutningsmiddagen med fotbollen förra året

semester med familjen, borstahusen 06

Emil johansson 18 år

En kväll hos Dennis

Hos Hanna i lkpg (experience)

favorittjejen, du är så jävla bra

Fest hos sebbe

Jag och henke på rhodos

pappa, morbror Peter, Linda, moster cinna, mamma

Fest hos johanna i habo

Halmstad 08

jag och sofia innan huset

Intersportcupen joss, jag och Linn

josse 17 år

klassfest gamla klassen jag, albert och max

klassfest 08 (maskerad, systrarna fluff)

klassfest 07 (didde, jag, sofia, caroline)

toppenpinglan

mucktåget 9:an

nyår 08 jag, henke, linn

johanna, jag, elli och linn

skolavslutningen i 9:an

vandringen i 9:an

träningslägret i vrigstad 08


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh :)

2009-06-04 @ 13:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0