massa jobb och fint väder .

Är de inte typiskt. att just när man ska börja jobba så kommer de underbara vädret!
Har ni aldrig varit med om de eller?
Så är de iaf för mig, jämt! typiskt som fan..

Ajja, jag ska inte klaga, är jätteglad för att de är så skönt som de är endå!
det är inte ofta vi har så här fint i sverige. så vi får ta vara på de..


Nu har jag jobbat 2 dagar åh de har gått bra, ska jobba enda tills lördag, sen är jag ledig söndag iaf :) ska bli skönt åh hoppas verkligen att  vädret håller fast vid de fina vädret!

Sitter nu här framför filmen "Paradiset" som går på tv, åh ska väl snart gå och lägga mig om jag ska orka jobba imorgon!
Vi hörs snart igen, PUSS


Åh just de jag måste bara skicka en liten hälsning till alla i jkpg, laget, vännerna allt... Saknar er som fan, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0