Mållös .

hopp, så de här är allt?
efter 2 år tillsammans,
så bra som de är i laget nu har de aldrig varit!


Jaa, jag ska förklara för er. Vi hade match idag, som ni nog redan vet. Matchen gick riktigt bra faktiskt. trotts min förkylning. För min del blev de 1 mål och 3 assist ;) så man ska väl inte klaga, haha!
För laget blev de vinst med 8-2 så de känns bra!

Men de är inte de jag menar. Det var något annat som hände efter matchen, något som jag verkligen inte kan förstå!
Våra tränare ville snacka med oss efter. Vi satte oss i omklädningsrummet och de kom in.
Det första de säger är att DE INTE SKA VARA VÅRA TRÄNARE LÄNGRE!
alla börjar skratta åh säger att de ska sluta skämta. Pelle svarar: "det är inget skämt"
Det blir tyst i flera minuter som känns som en evighet, ingen förstår någonting!

Så är de bara och vi kommer ha er sista träningen imorgon, sammarbetet mellan styrelsen och oss fungerar inte längre!
Det är vad de säger. självklart blir alla mållösa!


Jag känner mig tom, vet inte riktigt hur jag ska reagera, jag tycker de känns hur tråkigt som helst!
Pelle och Thomas har varit så mkt mer än bara tränare för mig.
De har stöttat mig när de varit jobbigt med benhinnorna, skämtat med oss om en rad olika saker.
alltid kommit ner till träningarna med ett leende (för de mesta iaf)
Vi som skulle åka till gothia cup och spanien nästa år. Allt är borta!

Jag har iaf bestämt mig för att inte sluta kämpa, jag ska göra allt för att vi ska få behålla vårat lag och för att få tillbaka våra tränare, ni har varit underbara!


Kom tillbaka, de blir inte desamma utan er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0