Lördag .

heeeeeeej :)

Nu har jag packat klart, ska iväg till Linn ikväll, blir riktigt mysigt. Vi tänkte kolla fotbollen och lite sånt, åh självklart tagga match imorgon.
Tyvärr har jag blivit förkyld blandat med min pollenallergi. så de är inte säkert jag kommer kunna spela, men jag hoppas verkligen! Det är de jag verkligen vill göra nu, lira fotboll! så underbart är de.

Igår var de riktigt roligt, tack till albert och agge, värdarna för gårdagen.. Mycket lyckat!
Idag har jag även varit nere på vapenvallen med Hannah, Albert, Andreas och mackan, vi tittade lite på husqvarna herrar när de lirade. Tyvärr blev de 0-0 efter en riktigt tråkig match med nästan enbart långbollar!

Nu är de bäst jag gör mig iordning, ska snart dra mig upp till tåget. Vi kanske hörs senare, PUSS


Bilder från i fredags:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0