home sweet home .

nu är jag hemma igen, har jobbat och stängt idag..
Lite jobbigt, städa och så när solen steker in genom fönstret, inte lite varmt!

Pratade precis med josse i telefon också, att de kan finnas så mkt att prata om, tråkigt bara att vi inte kan ses åh snacka om allt möjligt! hoppas verkligen att vi kan träffas i helgen iaf :D
Åh linn också, saknar dig med tjejen!


Imorgon blir de jobb mellan 9-18 men de ska bli kul, sen ska jag grilla och mysa lite med familjen, åh så fotbollen självklart! Den får man ju inte missa, sverige - england u-21 :) 
Sen är de helg, åh lördag ska jag jobba mellan 7 - 15 sen ska jag till mina brudar i jkpg :D de kommer bli kul som fan :D


PUSS

Kommentarer
Postat av: josse

saknar dej massor <3

2009-06-25 @ 22:35:44
URL: http://josefineryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0