tillbaka i huskvarna .

jaa, jag skulle ju egentligen inte hit men kunde inte hålla mig! 
Det är ju träning idag åh jag lääääängtar! 
har inte tränat fotboll på ca. 4 veckor. 
så de är en aning efterlängtat nu, åh så ska jag ju få träffa alla mina underbaringar! 
Ikväll blir de till josse också :) kan inte bli bättre!

Åh tillbaka till ödeshög imorgon igen, mormor och morfar är så gulliga och hämtar mig i gränna, 
sen blir de jobb och näst sista arbetsdagen, efter de bara johannamarken kvar att jobba också. 

sen blir de TRÄNINGSLÄGER

Nej, nu ska jag byta om och lite, en blir de FOTBOLL!
PUSS
 


Ni är så jävla bra <3

Kommentarer
Postat av: Linn

du var en världsbäst överraskning idag sötan :)

2009-07-21 @ 22:14:51
URL: http://linnheimdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0