lördag - söndag .

att helgerna alltid ska gå lika fort.
men de måste nog beror väl på att mina helger är så sjukt roliga!
Lördagen började med jobb men bara mellan 7 - 13.00 eftersom jag hade hoppats på att komma ner till jkpg en aning tidigare. Men tack vare min roliga familj och att pappa jobbade och hade bilen så var vi väl inte där nere före halv 5, åh jag asförbannad.
Men de ändrades fort efter att jag träffade josse som styrde upp stämningen betydligt.
Vi åkte in till a6 eftersom vädret inte var något vidare åh de var trevligt!
Sedan blev de hem till mig och en lång fundering på om de skulle bli en chillkväll eller om vi skulle iväg och göra något.
Åh de blev lite av varje om man säger så.
Började med film och kinamat, därefter blev de på med sminket och fixa håret och vidare till "GoddagGoddag" hahaha jaa åh till Linus!
Där träffade vi massor av trevligt folk åh vi fastnade där ända till klockan var närmare 3.
dagen därpå blev lugnt tills jag skulle åka bussen hem.
När jag kom hem åkte jag och mamma till moster en sväng och tvingade på henne lite kakor som vi säljer för att samla ihop till resan till spanien och gothia cup med laget.
sedan somnade jag ganska så direkt efter, helt slut!

Underbarhelg, med massa bra människor!
Åh josse saknar dig som fan <3

bilder kommer förmodlligen om josse skickar lite!








take care, PUSS

Kommentarer
Postat av: josse

BÄSTA HELGEN PÅ LÄNGE MED BÄSTA LINA SOM VANLIGT <3

2009-07-06 @ 18:48:40
URL: http://josefineryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0