träning, träning och sen så träning .

jaa, de är ungefär så min dag har sett ut känns de som, började med att behöva gå upp kl. 7. Inte alls så frästande!
Det var där min dag började, åh de stod träning på programmet, började lite små knagligt men blev riktigt bra sen faktiskt. Temat för dagens träning var medtag och vändningar. KUL!

Därefter fortsatte dagen med dusch åh en riktigt god frulle i matsalen. Vi hade både företagsekonomi och natrkunskap därefter, var skittrött men försökte endå att jobba på lite eftersom jag ligger efter, nu när jag varit i fjällen och allt!

Sedan var de nästa träning, IDROTT wohoo! finns nog inget träkigare än idrotten på sanda, Vi skulle vara på racketcentrum och köra badminton och tennis.
Eftersom lektionerna är så fruktansvärt tråkiga, så bestämde jag, joss, mathilda och linnéa oss för att lätta upp stämingen lite, åh ha lite kul.
Jaa, de blev ju som de blev med den saken, flum!
Inte mycket gjort, förutom att vi var grymma på tennis alla utom mathilda som sköt i näääääääääät helatin, tyckte iaf gubbarna på banan bredvid som stod och skällde på oss hela tiden, jag ska fan inte bli någon tjurkärring när jag blir gammal den saken är säker!

jaa, så kan de vara, nu är jag iaf hemma och chillar lite, laddar upp inför träningspass nr. 3 då blir de zinken och fotbollsträning med underbara gänget huskvarna FF Tagga :D
Men vi ses senare sen,
PUSS

Shit, jag glömde nästan: LINNÉA HADE LÖPARDOJJOR I SKOLAN IDAG!
(jaa, du är vi alla på samma nivå)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tyckte att det var snyggtt med löpardojjorna ju! :D

2009-01-13 @ 19:56:29
Postat av: linnea. (mobboffret!)

VARFÖR SKA ALLA SKRIVA DET ÖVERALLT?! blir fan galen. ;) sånna elaka tjejer är ni!

2009-01-13 @ 21:33:54
Postat av: Josse

men vi tycker ju om mitt fittnylle sååå mycket xD hihi <3 btw LINA WETTERGREN, DU ÄR TA MEJ FAN BÄÄST <3

2009-01-13 @ 23:39:42
URL: http://josefineryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0