Tisdag kväll .

Nu var de ett tag sen jag var här och tjatade lite. Har fått lite kritik för att jag är alldeles för dålig med att uppdatera men nu har de varit mycket ett tag igen. Ett tag går de men sen är de stressigt och bloggningen kommer lite på efterkälken. Skärpning :)

Det har hänt en hel del sen sist.
Det roligaste av allt är att Linn och jag haft fest, KUL! bilder från den kommer lite senare. När jag har tid att lägga in dom :)
Frutom de så har vi spelat korpen och utklassat allt motstånd, njaa inte riktigt men i söndags vann vi allt iaf, riktigt roligt var de att spela. Dessvärre är benhinnorna inget vidare igen, men jag tänker fan träna endå, skiter i detta nu, så trött på skiten!

Jag och joss har umgåtts mycket dessa dagar också, inget mig emot asså :) alltid lika trevligt, vi har lagat taco, kollat film åh varit i stan, som alltid!!

Idag var vi faktiskt på dtan och jag inhandlade ett par sjukt snygga jeans leggins på ONCE, trotts jag är pank, ajja snygga var de iaf :D

   
  
As snygga åh bara 299,95 :-

Imorgon är de bad som gäller, med joss och hennes lillebror Isak, ska bli sknt att få åka och simma lite, kan behövas!

ajja, ska dra mig. PUSS!


Kommentarer
Postat av: josse

Braaa snyggoooo



2009-01-21 @ 00:49:27
URL: http://josefineryden.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejaaaa bloggen :)

2009-01-21 @ 20:41:12
Postat av: Linn

oj, från mig var det :) <3

2009-01-21 @ 20:42:11
URL: http://linnheimdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0