Tandådalen .

Nu har jag kommit hem igen och duschat lite. Sitter och tittar lite på "a lot like love" på tv4 åh den är riktigt bra.

Iaf, jag var ju iväg innan och skulle titta på mina brudar när de skulle spela korpen. Men riktigt så blev de ju inte. Ist, fick jag vara med och spela. Så pelle ponken (tränaren) skjutsade hem mig och jag sprang snabbt upp och packade ihop en väska med fotbollsgrejer sen bar de av mot tipshallen igen. Första matchen blev jag MÅLVAKT, jaa hur sjukt som helst. Så den förlorade vi ju tyvärr. Nästa spelade jag back där jag känner att jag hör hemma. Så de gick mycket bättre och vi vann. Kul!!

Nu skulle jag ju igentligen berätta lite om tandådalen oh skidsemestern så det är väl bäst att jag för de.
Vi åkte iaf på onsdagnatten runt tretiden. Det var ca. 45 mil upp till tandådalen och jag sov nästan hela vägen!

När vi var framme var de bara att hyra pjäxor och iväg och åka i backen :) solen sken och det var riktigt bra. alla dagarna har varit soliga och rikigt härliga, det har varit mycket snö också.
Skönt att komma iväg lite och se något annat, sånt beövs ibland.
Men nu är de riktigt skönt att vara hemma också.

Det blev både skidåkning, afterski, restaurange, fikande, glidande, solande, o mycket mer, här kommer lite bilder:

 
 
 
 
 


HÄRLIG RESA!

Kommentarer
Postat av: Josse

Älskar att ha dej hemma igen :) <33<3<33

2009-01-11 @ 22:48:41
URL: http://josefineryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0