Rosenlundsbadet .

Nu ligger jag i min säng med täcket uppdraget, film på tv:n, josses dator i knät och josse sittande nedanför mina fötter. Åh jag måste nog erkänna att jag trivs för jävla bra!
Vi har precis tittat klart på en beckfilm och linnea och getto var här en sväng åh vi tittade på handbollen, sverige -  kuwit. Där sverige utklassade dom. Så imorgon är match igen, tyvärr ligger den på våran träningstid så får be mamma spela in :)

Dagen förövrigt har varit trevlig, vi började inte skolan försen vid 11:00 med psykologi som vi precis börjat med också, ganska slappt och trevligt! passar mig ganska bra, vi fick träffa våra nya mattelärare också, helt okej tyckte jag dom var, unga killar från göteborg :D haha! 

Efter skolan var de dags för rosenlundsbadet, skulle följa med josse och hennes lillebror isak "nisse" rydén. Så vi tog bussen in, först shoppade vi lite fika såklart. Därefter på badet blev de vågor, strömen, lekar, bubbelpoolen, bastu åh en massa andra trevliga saker, lite fotografering blandannat, här är några av bilderna : 


Isak och jag på bussen

Isak in action

Isak och jag

Josse och Isak

Vi har haft en sjukt bra dag :)


PUSS ♦

ps. tack joss, för du är så jävla bra!


Kommentarer
Postat av: josse

Du är för jävla underbar! <3

2009-01-22 @ 00:24:49
URL: http://josefineryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0