I´m happy about it .

halloj .
Nu har jag suttit här ett bra tag för att försöka komma fram till något bra att skriva i min nyårskrönika som ska vara klar och inlämnad på fredag.
Åh jag kan säg att de är inte många meningar som har skrivits. Tycker de känns ganska meningslöst att sitta och skriva en krönika, känns inte riktigt som de ger mig så jättemkt.

Det roliga som hänt idag är att jag fått umgås med Linnsan. Vi har varit och checkat av läget i lokalen till på lördag och även inhandlat lite grejer, så de blir nog bra får vi hoppas på :)
Därefter gick vi på stan en sväng för att hitta något tjusigt att ha på oss på lördag, men nejdå, där var de ganska tomt och tråkigt. Så fick inte med mig någonting ifrån stan idag ovanligt nog!
Så d får väl bli något som hänger och skräpa i gaderoben istället, men de blir nog bra de också.

Idag har vi varit träningslediga och de är skönt, vila kroppen lite, men imorgon blir de tipshallen åh pelle ponken är tillbaka igen. Ska hänga med josse till A6 en sväng också åh då vet man aldrig vad som händer, sen blir de nog sola på vägen hem.

Men nu ska jag nog sova, PUSS



hanna & jag mucken i 9:an, saknar dig tjejen (vi var rallare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0