Been there, done that .

Idag har varit en mycket händelserik dag, shit asså! Var ska jag börja?

Vi får ta de från början. Jag vaknade upp i sängen tillsammans med min favortitjej såklart. Josse som sovit hos mig igen. VI trivs oerhört bra tillsammans, vänner för livet !

Därefter blev de upp och käka frulle sedan ta bussen till tipshallen (elmia) för att heja fram vårat lag som skulle spela intersportcupen. Vi skulle självklart vara med men ät skadaade så blev inget med den saken.

Det gick väl sisådär, kom 3:a i gruppen och var precis på gränses till att gå vidare, men tyvärr! men vi tar de nästa år.
Därefter åkte jag, joss, alexandra och andreas vidare för att käka. Libb skulle också hängt på men kunde inte för att hon hade mat som väntade på henne hemma tyvärr! Jaa, det var ett evigt tjat om vart vi skulle åka och tillslut stod de mellan Mcdonalds och Max så det blev lottdragning åh självklart vann Max, åh de var ju inte direkt vad jag ville men så fick de bli. Åh de blev riktigt trevlgt tillslut! Nu tänker jag se på Beck - skarpt läge på tv¤ åh sen hoppas jag på att josse ska komma :) 
 
lite bilder från dagen kommer här:


libbe visar vad hon kan

linn vilar upp sig lite efter 9,5 timmars sömn

Jag har investerat i nya skor

Jag och Linn

sista matchen

Andreas

BF (blondaföreningen)



Lördagen blev också riktigt lyckad.
På morgonen var joss, linn, getto och linne här en sväng. Sjukt trevligt sådär på morgonen när man är så pigg och fräsch!
Därefter kom familjen taikon, haha
Så jag följde med dom till stan en sväng när resten av folket åkte för att se handbollen i idrottshuset där j - laget (hallby) spelade.
De vann tydligen med 52 - 21 lr nått sånt xD mycket var de iaf.
Därefter åkte jag och familjen hem och lagade lasagne mycket gott oh bra umgicks lite!
Sedan på kvällen satt jag på msn en sväng åh albert frågade om jag ville komma bort åh umgås lite Så josse och jag drog dit och träffade massa folk. Trevligt!
Bilder från kvällen:
   
    
 


PUSS ^^

Kommentarer
Postat av: Linn

vilka äckliga bilder du lagt ut på mig. urk

2009-02-03 @ 15:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0