världens bästa .

Det finns saker som hela tiden finns där och som man bara tar för givet hela tiden. 
som att man mår bra och aldrig har ont någonstans, att man bara är helt frisk och kan gå i skolan och lira fotboll. 
eller det att man alltid har familj och vänner som står vid ens sida hur idiotisk man en kan vara! 

Det skulle jag vilja snacka lite om. 
Tänk vad mkt som man bara förväntar sig ska fungera och finnas där. 
Åh allt man bara klagar på fast som egentligen är helt underbart! 

Jag är oändligt tacksam!
alla människor som står nära mig och som hela tiden orkar med mig, haha!
som gör mitt liv så himla mkt enklare.
utan er, no way att jag skulle klarat de då! 
Några extra personer som jag vill framföra lite extra är framför allt min familj. 
Även om vi inte bor i samma hus längre, så finns ni alltid där. 
ställer alltid upp, lyssnar på mina problem, stöttar min i mina dumma beslut. 
jag är evigt tacksam, ni är guld värda! 

Någon annan som alltid finns tätt vid min sida är fröken Rydén. 
En tjej som jag känt i snart 2 år nu. 
Tack för att du också hela tiden finns vid min sida, åh gör mina dagar allt roligare. 
Det roliga är att vi känner varann så väl att vi inte behöver säga saker till varann längre, utan jag vet vad du känner och vill. utan att du behöver uttrycka dig, Det tycker jag är något väldigt betydelsefullt!
Det finns nog ingen som står mig så nära som du gör, som är i närheten av mig så mkt som du är. Åh vet du vad, jag tror aldrig att någon annan kommer göra de heller, du har något ingen annan har.
ta vara på de. Du är så jävla mkt bättre än vad du tror! 
Faaan va jag tycker om dig! '

Åh en annan tjej som står mig oerhört nära är lilla damen heimdal. 
En tjej som är så långt ifrån alla andra, en tjej som har precis allt och gör något extra av allting. 
det spelar ingen roll vad de är, eller vad vi gör tillsammans. 
Det lyckas alltid bli något alldeles extra när du är med. 
tack föör att du stöttar mig och finns här för mig, du är underbar!

Jag vet att jag är jättedålig på att förklara hur mkt det egentligen betyder för mig att ni alla finns här för mig! 
men ni ska veta att de betyder så orerhört mkt, åh jag hoppas att ni aldrig tvivlar, för ni kommer allitd vara något exrta i mina ögon åh de hoppas jag ni vet! 

jag är evigt tacksam! 
PUSS



Kommentarer
Postat av: Linn

gumman :) det var ingen tillfällighet att jag gav dig din lilla mugg ska du veta. du är underbar!

2009-08-19 @ 00:49:25
URL: http://linnheimdal.blogg.se/
Postat av: JOSSE

tycker om min blonda tönt massor!

2009-08-19 @ 00:58:42
URL: http://josefineryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0