Söndaaaag .

tjoooo!
Idag har varit en ganska vanlig dag!
jaa sådär som bara söndagar är, lite småsega.
jag har umgåts med josse hon sov här och vi skulle upp tidigt för att åka till stranden.
men fint väder var de inte vid 9 när vi gick up, så vi sov till 10
inget fint väder då heller, sov till 12-13 och så började de bli bättre.
upp och käkade taco, därefter hem till josse, då solen hade börjat titta fram.
blev en stund i solen, skööönt!
därefter kom familjen ryden hem från stugan, så jag blev bjuden på mat,
gissa vad? ;) haha
TACO...
mums sa jag och tackade så mkt, därefter hem och duscha, sen kom getto en sväng
åh vi såg på filmen "a walk to remember" riktigt bra film!
mkt bra slut på dagen.



Nu ska jag sova, hörs imorgon
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Johanna ;)

a walk to remember är min favo film ju :D

2009-08-05 @ 23:17:38
URL: http://johannawetterheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0