Match och mys .

Igår var de match och övningskörning från Ödeshög till Jönköping, mycket kul! 
Match som väntade, jag var lite halv förkyld så skulle inte spelat egentligen, men vi hade dåligt med folk så självklart ställer man upp :) Kul att jag fick vara kapten också! 
Tyvärr förlyst med 4-3 när vi hade hela matchen och egentligen en självklar seger. 

ajja, därefter hem med linn och käka lite, sen ner och se huskqvarna herrar spela, även där förlust med 3-0. 
ingen bra dag för hff. 
Sen kom anna också och vi gick och handlade lite på willys. 
sen hem till mig och myste till de ordentligt. Åh linn var iväg på annat äventyr så vi gick och mötte henne sen mot kvällen och fick veta alla (smaskiga) detaljer. 
Därefter mys och bak av banankaka kl. 1 ungefär. 
haha, somnade typ inte försen vid 3 tiden och sen upp vid 7 för att träna nu idag. 
hejja oss, sova 4 timmar de kommer kännas ikväll! 
men vad gör de, vi hade kul! 


  
Linn och josses banankaka som dom sitter och smaskar i sig ;)

nu ska jag snygga till mig lite och sen är de skola som gäller. 
hörs ikväll, PUSS




Kommentarer
Postat av: Linn

gud vad jag älskar er :) !

2009-08-31 @ 20:51:37
URL: http://linnheimdal.blogg.se/
Postat av: paulina brolin

asså den ser inte smaskig ut asså hahahahaha :D banan = förstör

2009-09-02 @ 12:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0