skärtorsdagen .

Nu har folket gått hem, ikväll har de varit fullt hus här.
Släkten har varit åh hälsat på, åh då är de aldrig en lugn stund kan jag lova!

Alltid trevligt att träffa dom tycker jag, måste erkänna att min släkt är riktigt rolig, trivs sjukt bra!


Jobbat hela dagen idag också, mellan 9:30-18:00 de gick bra, massor med folk åh de är kul! Blir så segt när de är lite att göra annars. När jag sedan slutat och kollade på mobilen, 2 meddelande
Det ena från Linn där de stod:
" Jag saknar lina wettergren"
Åh sen ett av josse där de stod:
" Hoppas du lever, för jag drömde nått läskigt om dig inatt"

Såå jaa, hur ska man nu tolka detta? haha! Jag tycker iaf de är kul att de tänker på mig, saknar er jättemycket!
Längtar tills imorgon då jag äntligen får komma ner och träffa er :)

Men nu ska jag nog sova, känns som de kan behövas nu!
hörs imorgon, Puss





~ Så jävla besviken just nu ~

Kommentarer
Postat av: Linn

kom hem kom hem kom hem :D:D:D:D

2009-04-10 @ 00:08:41
URL: http://linnheimdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0