heldag på vapenvallen .

Nu umgås jag med min absoluta favorit, någon som alltid finns där för mig. Som får mig att skratta, ha roligt, dansa, bli galen, leva livet fullt ut. Det är en person som jag från första dagen här har gett mig trygghet och som är en av de närmaste och som jag kan prata om allt med :)

Jaa, jag fattar att ni förstår vem de är, Josefine Rydén såklart!


Vi pluggar faktiskt, ni vet "idrottsarbete" som ska vara inlämnat på tisdag, yeiiii!
Dagen förövrigt har varit riktigt trevlig, jag har umgåtts hela dagen med mina favoriter och varit på den bästa platsen som finns. FOTBOLLSPLANEN!
Yes, jag begav mig till vapenvallen vid 12:00 i morse och lämnade den vid 19:30 hahaha! De kallar jag en heldag...
Det började med C-lagsmatch seirepremiär mot Tranås, där josse, linn var med och lirade. Det blev till slut 1-1 efter en helt okej match. Därefter gick jag, libb, hannah och petra till east end för att köpa mat och ta med oss till j-lagsmatchen där vi satte oss på filt och käkade vid planen, sånna luffare. I know men fan va trevligt vi hade,

tänk er bara, kinamat tillsammans med de bästa och sitta och se på massa snyggingar som springer runt och lirar boll, solen sken lite iaf. Det är fan livet!!!

De var riktigt bra och vann med 4-0 kulkul!
Sedan blev de flytt från vapenvallen 2 in till a-planen där vi satt och såg på Herrarna när de spelade 1-1 mot Sylvia. Ingen vidare martch de inte, men vi var iaf tillsammans, lr hur!
Måste bara säga, libb, joss, hannah, sandra, pedram, getto, petra, dorin. Jag har haft en riktigt trevlig söndag, tack vare er!



Puss till er / .linah

Kommentarer
Postat av: josse

asså du fattar nog fan inte hur jävla bäst du är hjärtat. Finaste tjejen, Lina wettergren <3<3

2009-04-27 @ 01:15:38
URL: http://josefineryden.blogg.se/
Postat av: Linn

vad mysigt det låter stumpan :)<3

2009-04-27 @ 16:01:59
URL: http://linnheimdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0