plugg .

hellu fuckers .


läget?

Här är det bara fint, sitter hemma hos Mathilda bus i hennes myspys lägenhet nu..(måste erkänna att jag är lite avensjuk) slutade tidigt idag, så det blev en sväng hit för att plugga lite, men en så länge har det inte blivit mycket plugg. Inte bra, men det är ju ett tag kvar tills klockan är sex och träningen börjar. Måste nog erkänna att det inte känns så frestande att ge sig av ut i höstvädret och träna idag, för fy vad kallt det blivit på sista tiden.

Åh nu hade vi tänkt att laga lite mat också. hungrig är jag, maten i skolan är ju inte den bästa just nu kan man inte påstå. Men sånt är livet, bara att gilla läget.


Gårdagen var helt okej, fick sovmorgon iaf. sedan var det upp och packa iordning kläderna ochhjälpa mamma lite med några saker som behövdes göra. Vi åt middag ganska tidigt sedan åkte vi vidare till jkng. Skulle handla lite först och sedan skulle jag möta upp Linn gullet vid resecentrum. Mamma stjutsade oss till idrottshuset sen för jag hade lovat Linn att följa med och se hennes pojkvän spela handboll. Var faktiskt en riktigt trevlig eftermiddag i idrottshuset, träffade getto där och vi tittade på emmy när hon lirade. Efter det blev det ettan till macken i huskvarna och ner till herrmatchen för att se dom spela ennu en dålig match, för er som vill veta så blev resultatet 0-0. Tänk att alla matcher jag sett dom spela har de inte gjort ett enda mål, ovh när man väl inte tittar så blir det alltid vinst, tror jag ger dem otur. Så ska nog inte ner och se någon mer match med dom. Därefter blev det hem och laga lite mat och mysa framför tv:n.

Men nu måste jag faktiskt kila, kan ju inte låta Mathilda behöva laga all mat själv.


(bilden är på mathilda ute på en tripp i Gränna)

pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0