internet .



har något fantastiskt att berätta.
har äntligeeeeeeen fått internet

GLAD

Så nu kommer ni få höra från mig lite oftare, bra va?!
annars är det på topp här, spelat match idag b-laget,
tyvärr förlust mot serieledarna men för min del känndes det riktigt bra.
fick beröm på hemsidan och i tidningen, kul!
Var match i går också, med u-laget vinst med 2-0 :) härligt med serieseger där!
Så vad ska man säga, inget att klaga på helt enkelt.
Åh helgen har varit kanon. fredagen var det partaj med de underbara!
kommer bilder från det lite längre fram lovar jag er, men tyvärr så har linn dom,
åh hon är ju inte den snabbaste på att skicka det tyvärr!
men de kommer ...
du börjar klockan bli mycket och det är dags för mig att ge mig av mot sängen,
skola i morgon!
Men vi hörs nog en sväng i morgon.


pusssss

Kommentarer
Postat av: sanna

fint hår, har du löshår eller är det ditt riktiga?

2008-09-23 @ 23:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0