Tisdag .

haj sötnosar.

Läget?
Här är det bara bra, har precis duschat så sitter här med en handuk runt huvudet och känner att jag inte orkar gå och försöka kamma ut de. Usch, kommer ta en evighet!
Dagen har varit hård, haha nejdå, inte så farligt!
Men det var en aning tufft att gå upp i morse, klockan ringde som sagt vid 6. Sen var de bara att pallra sig iväg till jobbet. Där det var mackor som skulle bres, kaffe som skulle kokas och kunder som ville fika. 
Slutade runt fyra tiden, sedan var det hem och vänta på pappa. 
För vi skulle ut och övningsköra igen, var ett tag sen nu! 
Men innan de svängde jag förbi mormor och morfar och slängde in lite fikabröd åt dom!
Va gör man inte för att ligga på plus?! haha
Sen var de ut på vägarna, gick lite knagligt i början men sen så blev de bättre,. Ojoj vad de gick i mellan åt. 
Tänk att de kan vara så roligt! 
Därefter blev de en liten kvällsmåltid med familjen, lax stod på menyn, gott!
Åh nu har jag försökt plugga lite har naturkunskapsprov på onsdag, mmm exakt! de är inte allt för kul...
 Så måste nog erkänna att de inte blev så jättemycket plugg. 
Snart börjar Dr. house åh de måste jag ju bara se. 

see yaa! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0