Praktik .

Snart är det äntligen dags för lite ledigt från skolan och praktik. Närmare bestämt v. 43
Har funderat riktigt länge på var jag skulle kunna tänka mig att vara, tänkte jobba på mitt jobb först men det ska jag göra på lovet veckan efter så de kändes inte så givande. sen var det länge tal om ICA nere i huskvarna men hallå? vad är de för erfarenhet då.. Pjuuu, att de redan hade tillräckligt med praoelever där så att man inte fick vara där. Tänk att behöva bära en massa varor fram och tillbaka i en vecka. Inte riktigt min grej måste jag nog erkänna.

Men nu känner jag att jag äntligen har hittat rätt, ska spendera min praktik i Borås, och i Elfsborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0