måndag it is .

jaa, nu är vi här igen!
Måndag wohoo,
men en sak är ju lite anorlunda, det är looooov!
Hur skönt som helst, bara det att jag har jobbat hela dagen idag.
Började halv 10 i morse och slutade vid halv 8 :)
så linn förlåt om jag inte svarat på dina sms, men har haft fullt upp,
skulle aldrig låta bli att svara annars, de vet du!!

Jaa, det är väl de som hänt idag, ska jobba i morgon också, börjar 6 då, usch! upp tidigt.
Men slutar vid 4 så de e inte lika farligt! skönare att komma hem tidigare!

Helgen har varit bra, var ju som sagt i Ullared, åh som jag berättade så är de en aning kaaos där ibland, men de var bara förnamnet till vad det var när vi var där, shit asså! folk över allt, kunde ju inte ens andas där inne knappt.
Åh alla dessa "kärringar" förlåt men de var verkligen så jag kände, de skrek, körde på en på hälarna, rev bland sakerna.. Jaa de var en uipplevelse av dess like. haha!
Men shoppade lite nya roliga grejer till lägenheten, kul!

loovet kommer vara ganska uppbokat.
Ska jobba till på onsdag sen torsdag ska jag besöka fröken olsson i hennes lägenhet i linköping, så ska nog gå och shoppa lite på stan också! Kommer nog hem därifrån på fredagen någon gång, sen ska jag antingen till jönköping och träffa joss eller med familjen ner till borås och se lillebrossan när han spelar fotboll mot if elfsborgs 94 lag :) Därefter på lördagen hem och till några kompisar här i ödeshög, och sedan är de söndag och dags att åka ner till jönköping igen.
Däremellan ska jag också hinna med att övningsköra och plugga på en massa prov som vi har och inlämningsarbeten och grejer, hur ska jag hinna med allt? det är den stora frågan.
Men jag gör nog som jag alltid har gjort, tar de som de kommer, brukar bli bäst så!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0