Linköping hos Hanna .

Nu är jag här, hos hannisson i hennes sprillans nya läckra lägenhet,
pjuuu, tänk om man kunde haft en sådan lägenhet.
Dagen har varit följande:
Vi tog bussen in till Mjölby vid 11 nån gång, sedan vidare med tåg till Linköping.
Därefter gick vi och shoppade en sväng på stan,
hittade en ny väska, lite accosearer, underkläder och sånt,
Sedan gick vi till hemmakväll och hyrde tre filmer för 120 kr. billigt och bra!
Det blev:
* Sex and the city
* All the boys love Mandy Lane
* What happend in Vegas

Sen åkte vi till hennes lägenget och kröp ner i soffan och bara chillade framför dessa härliga filmer.
De var varkligen skitbra

What happend in Vegas:
Måste nog erkänna att de var en utav de bästa filmer jag sett!
Tro mig, se den!!
och även Sex and the city filmen var sjukt bra, så val utav filmer blev riktigt lyckade!



Men det var inte bara de, utan hela denna dag har varit underbar, äntligen har jag fått umgås med bruden som jag spenderade varje dag med innan, men jag måstenog säga att för mig är hon lika betydelsefull även nu, fast vi inte träffas så ofta,
Hanna, du kommer alltid betyda väldigt mycket!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0