chill söndag .

halloj igen.

Söndag idag, vad tiden går!
Måste bara först påpeka att helgen varit alldeles underbar,
shit trodde aldrig det skulle bli såhär bra. Men tänk så fel man kan ha.
Idag har det varit så slappt som de kunnat bli.
Började med att jag vaknade för att josse rörde sig, hon som nämligen hos mig inatt.
toppenbruttan :)
Sedan skulle hon hem och fira sig själv med hela trevliga släkten!
Själv låg jag kvar i sängen och bara chillade framför flera program utav idol.
Sedan gjrorde jag lite middag och pluggade lite matte (ligger ju mil efter alla andra, tack vare våran lärare)
ajja, så nu är det väl dags att ta tag i den saken tänkte jag och pluggade lite iaf, de ä ju som sagt prov om två veckor.
Därefter kom joss, och det blev ännu mer chill, framför beck, pojken i glaskulan!
Aldrig fel. Nu känner jag mig ganska trött och ska nog snart dra mig mot sängen, bäst att vara utvilad till i morgon
för det är ju måndag och ännu en dag i skolan. 

  

Men ni får ha de, vi hörs nog lite i morgon!
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0